Naše testerky s celou rodinou otestovaly virtuální realitu VRproTebe! Podívejte se na recenze, jak si to užily

doporučuje
98 %
Testováno v období
od 5. 1. 2021
do 1. 9. 2021

Virtuální realita - VRproTebe

Ve virtuální realitě můžete být čímkoli, dělat cokoli a splnit si všechny své tajné sny. Pouhým nasazením VR brýlí Oculus Quest se přenesete do úplně jiného světa a užijete si paráááádní zábavu. Během pár hodin vylezete na kouzelné skály ve Vietnamu, skočíte si basejump, vyčistíte oblast od nepřátel, vyřešíte kriminální případ a jako třešinku na dortu si vyzkoušíte Matrix a namalujete uklidňující 3D obraz.

Ovládání je snadné, intuitivní a v češtině. O nic se nemusíte starat, kurýr Vám set přiveze a následně si jej opět vyzvedne.
S #VRproTebe bouráme mýty o tom, že virtuální realita je „jen pro ty mladý“. S naším setem si užije zábavu celá rodina, parta přátel nebo celý pracovní tým.

Více informací se dozvíte TADY

Hodnocení
55
avatar
Marie
Čekání na příjezd kurýra bych přirovnala “čekání na Ježíška” ? … synové netrpělivě očekávali příjezd a po rozbalení balíku jim zářila očka (oběma - 9 let a 16 let). Zpracování brýlí i úchopů je dobré, kvalitní a vypadá, že něco vydrží. Samotné testování proběhlo bez jakýchkoliv problémů. Spuštění intuitivní, prostředí také, grafika kvalitní, zapůjčené hry super. Dobrá nabídka na webu příslušenství, které lze k VR zakoupit (obal, nabíjecí baterie a nabíječka na baterie, hry….). Dle dětí lepší než herní konzole. A jako jediné velké mínus konstatuji to, že od doby testování doma slyším o Virtuální realitě minimálně denně ?. Oba dva už ho mají na seznamu k Vánocům (a oba dva už na VR šetří, neb sami chtějí na VR přispět) - což mne mile překvapilo.
klad Grafika her
klad Zapůjčené hry
klad Výdrž baterie
klad Bezkabelové
klad Pohyb při hraní
klad Zábava i pro přihlížející
klad Vyšší cena
příloha
avatar
Andrea
zábava super, VR je fakt boží zábava, moc nás to bavilo, užila jsem si to já a hlavně přítel, i dobrá pohybová aktivita to byla, především při beat saberu, ten jsme hráli asi nejvíc a vzájemně se pokoušeli překonat nejlepší skóre. Horší byla doprava, sice jsme dostali info že bude doručován balík, ale netušili jsme že zrovna tento... doba odrezervace byla delší a trochu jsme na to zapomněli... o to příjemnější překvapení to bylo při rozbalování. Při rozbalování nás nepříjemně překvapily rozbité ovladače, sice fungovaly , ale neudělalo to příliš dobrý první dojem. To bylo asi jediné negativum
klad hry
klad beat saber
klad VR
klad doručení i vyzvednutí
klad rozbité ovladače
klad trochu velký rozptyl dopravce
příloha
avatar
Martina
První nasazení a spuštění má skutečný "wow efekt", zkoušeli jsme lezení po skalách, rozsekávání ovoce, střílení zombie atd. Byl to parádní zážitek, jen brýle na temeni po chvíli začnou tlačit a jsou celkem těžké, takže na delší používání nebudou úplně příjemné pro krční páteř. Dále asi pro nemluvící anglicky budou mít trošku problém se spuštěním různých her a u jedné asi únikovky budou úplně ztracení.
klad wau
klad brýle jsou těžké
klad není v češtině
avatar
Eva
S testovanim VR jsme byli cela rodina nadsena byla jsem sama velmi prekvapena jak je to az moc realne super zabava pro celou rodinu velmi jsme se nasmali urcite bych doporucila mladym lidem tuto VR si zahrat jsem velmi rada ze jsem mela moznost testovat
klad Vse
klad Nic
příloha
avatar
Lucie
Dobry den, hned na zacatku napisi, ze je to totalni bomba. Tohle jsem vazne necekala. Testovali jsme to cela rodina ve veku od 3let do 61let a vsichni maximalne spokojeni. Nadherna grafika, zabavne hry a opravdu to je jakoby byl clovek v realnem svete. Takze za nas MAXIMALNI spokojenost a 100% doporucujeme!
klad Jednoduche ovladani, paradni grafika, vse opravdu realne
klad neni co vytknout
příloha
avatar
Lucie
Zážitek s virtuální realitou na víkend si skvěle užily všechny generace. Zprovoznění i ovládání nebylo složité, v balení je speciální návod od Adropu. Přivezení a odvezení kurýrem bylo bez problémů. Určitě doporučuji aspoň jednou v pohodlí domova vyzkoušet!
klad návod na zprovoznění
klad vícero plných her k dispozici
klad funguje se zapojením TV i bez
klad přivezení/odvezení kurýrem bez problémů
klad některé hry byly pouze v EN a to může být pro starší generaci limitující
příloha
avatar
Martin
Super zážitek. Jednoduché a rychlé zprovoznění. Intuitivní ovládání. Přivězli až domů, během pár minut jsme už s rodinou hráli. Děti využili větší množství dětských her. Na můj vkus dospělého člověka bylo málo tzv. reálných her. Pouze jedna střílečka a lezení do hor - ale ABSOLUTNÍ PECKA. Jen víc takových her. Nevýhodu mělo pouze to, že jsme se s rodinou občas hádali kdo má jít na řadu a že jeden hrál déle než ten druhý. Ale určitě můžu servis a virtuální realitu od ADROP doporučit. Díky za zážitek.
klad Rychlé zapojení
klad Intuitivní ovládání
klad Střílečka a lezení po skalách
klad Servis firmy ADROP
klad Málo her pro dospělé
příloha příloha příloha
avatar
Tereza
Úžasná zkušenost a doporučuji dál. Pobavili jsme se celá rodina a plno známých, dokonce si zahrála i malá dcerka, jen nastavení pro malé děti je horší. Hry jsou dobře zvolené, každý si najde to, co ho bude bavit. Na jedno nabití vydrží dvě hodiny hry, nabíjí se ale stejně dlouho, což jako jediné bylo, v zápalu hry, omezující. Kurýr psal i volal před samotným doručením, tak stejně došla zpráva a volal předtím než vyzvedával. Super funkční systém. Všichni co nad vyzkoušením přemýšlíte, běžte do toho.
klad Snadné ovládání a nastavení
klad Výběr her pro všechny
klad Luxusní zážitek pro všechny věkové kategorie
klad Nabíjení
příloha
avatar
Jana
Do teď jsem neměla příležitost virtuální realitu vyzkoušet. A musím říct, že jsem nadšená. Úplně mě to pohltilo a zabavilo. Jen samotné "brýle" jsou na mě trochu těžší, tak se mi po chvilce pronesli. Uvítala bych více logických her - jak se dostat z místnosti, únikovky apod. Za mě tedy 5/5* ?
klad Jednoduché ovládání
klad Jednoduchá a rychlá instalace
klad Zážitek z her
klad Rychlost nabíjení
klad Váha "brýlí"
příloha
avatar
Andrea
Virtuální realita byla skvělý zážitek. Nevěřila bych, že je tak snadné "oklamat mozek". VR zaujala celou rodinu a dala jí zábavu na celé deštivé odpoledne. I čtyřletá dcera dokázala Beat Saber ovládat během pár minut. Tato hra nás bavila ze všech nejvíc. I manžel, který běžně žádné hry na PC, PS apod. nehraje, se nechal snadno unést. Díky za zábavu
klad čisté balení, přibalená desinfekce
klad jednoduchý návod
klad intuitivní ovládání
klad upoutá i ty, které běžné hry na PC nebaví
klad chtěla bych znovu
klad Některým hrám jsme nepřišli "na kloub"
klad u ping pongu bylo chování míčku zcela neodpovídající, ani profi hráč nedokázal pořádnou výměnu
klad občas se hry sekaly
klad u některých her se nám bohužel nedařilo přijít na způsob ovládání
klad obraz na TV byl oproti brýlím opožděný
příloha

Přílohy

IMG_1595.MOV
avatar
Barbora
Jsem moc ráda, že jsme si mohli vyzkoušet VR u nás doma. Super bylo, že kurýr set přivezl a následně si pro něj přijel, takže absolutně bez starostí. Krabici jsme rozbalili a milé překvapení byla přibalená desinfekce, která tedy nebyla vůbec potřeba, jelikož vše bylo perfektně čisté. Pozvali jsme přátelé a každý z nás si našel oblíbenou hru. Já jsem byla nadšená především ze hry BEAT SABER, kde jsem světelnými meči rozbíjela letící krychle při úplně skvělé chytlavé hudbě! Tu bych dokázala hrát hodiny. Ale upřímně jinak mě žádná další z her neoslovila. Chyběla nám tam auta, závody apod. Většina her nebyla v češtině, takže neznalec má smůlu a může hrát pouze ty jednoduché, kde není potřeba angličtina. Když to zhodnotím celkově, tak my jsme se docela pobavili, ale podruhé už to člověk zažít nemusí. Řekla bych, že za tu cenu, za jakou se set půjčuje, bych čekala víc, hlavně ve výběru her. Ale jinak bylo vše prima a děkujeme za možnost vyzkoušení.
klad Čistota
klad doprava kurýrem
klad malý výběr her
příloha příloha

Přílohy

IMG_4610.MOV
avatar
Anna
Bylo potřeba hodně prostoru okolo. Je to zajímavý zážitek, synové hráli Angry birds, já se zkusila v jedné hře strefovat světelnými meči do na mě padajících krychlí. Hru zkusila i babička děda. Babičce to moc nešlo, ale dědovi šlo a i ho to bavilo. Může to být i rodinná zábava.
klad Intenzivni hra
klad -
příloha příloha
avatar
Josef
Hodnotím velmi pozitivně možnost zapůjčení VR do domácností nebo do firem třeba na večírky. Skvělou zábavu si tak mohou užít téměř všichni. Připojení a ovládání je velmi jednoduché. Bylo na výběr celkem z deseti her, ze kterých mě zaujaly pouze dvě. První hra klasika Beat Saber..skvělá záležitost. Překvapením pro mě byla hra ping pong. Neskutečně realistické a velmi zábavné. Ostatní hry byly pro mě dost nudné a nezáživné. Ještě mě vadilo, že byl obraz na TV opožděný oproti obrazu v brýlích.
klad jednoduchost a rychlost připojení
klad hry Beat Saber a ping pong
klad velmi zábavné
klad rychle se vybijí brýle
klad málo kvalitních her
klad opožděný obraz v TV
příloha
avatar
Hana
S virtuální realitou jsme byli velmi spokojeni. Šanci jí měli využít jak mladí, tak starší generace (60 a 83 let) a všichni si to moc užili. Zapojení je velmi jednoduché a hrát se dá po pořízení prakticky ihned. VR jsme obdrželi již s několika hrami, kde nejzábavnější napříč generacemi byla hra beat saber. Zaujal nás také pingpong, kde velmi chválím reflektování fyziky. Na své si podle mě přijdou i malé děti s hrou ninja fruit. Během hraní člověk snadno zapomene na čas. Hra je ideální na zábavné večery s rodinou nebo kamarády. Za mě jedinou nevýhodou je relativně rychlé vybíjení brýlí a naopak jejich delší nabíjení. Sice bylo inzerováno, že se brýle dobijí do 2 hodin, což však nebyl náš případ. VR bych však i přesto rozhodně doporučila.
klad jednoduchost zapojení
klad zábavnost
klad akčnost
klad delší nabíjení brýlí
příloha
avatar
pavlína
Dobrý den, měli jsme zapůjčenou virtuální realitu a skvěle jsme se pobavili. Vyblbla se celá rodina a každý si přijde na své. Hra Vás dokonale vtáhne do děje. S přítelem by jsme uvítali hry i v češtině, syn byl spokojený, anglicky umí perfektně. Jedno mínus je, že kabel připojený k televizi je poměrně dost krátký. Doporučujeme všem vyzkoušet, je to nezapomenutelný zážitek. Chytlo nás to natolik, že uvažujeme o koupi.
klad Hra Vás vtáhne do děje.
klad Hry v angličtině a poměrně dost krátký kabel k televizi.
příloha
avatar
Kateřina
Testování virtuální reality se mi moc líbilo. Na začátku jsem měla trochu problém s ovládáním, ale zvykla jsem si. Všechno bylo hezky popsané a nebyl problém propojit s tv. Moc jsem si to užila, především pak únikovou hru. Ta pro mě byla top. Jen škoda, že nebyla v češtině, určitě by to byl mnohem hlubší zážitek. Dvě hry nám nešly bohužel spustit. Ale mohla být chyba v rukou ne v systému :-) Kdo váha zda si virtuální realitu zapůjčit tak radím rozhodně to stojí za to. Já bych si ji znovu půjčila.
klad zábava na dlouho
klad bavilo to velké i malé
klad možnost hrát i když se brýle nabíjí
klad hraní i s dioptrickými brýlemi
klad hry nejsou v češtině
klad pro děti bylo horší ovládání - nedosáhly na určité věci, viděly např. jen kufr auta
klad občasný výpadek ze hry.
příloha příloha
avatar
Martina
Instalace setu je velmi jednoduchá, na výběr bylo celkem z 10 her. Menu je celkem intuitivní, ale ocenila bych kromě přiloženého stručného návodu, který je velice dobře udělaný, také podrobnější návod kde se co nastavuje. Všechny nás moc bavil Beat Saber, manžela Gun Club VR, 10 letá dcera jela Beat Saber a Angry Birds. Zobrazení v brýlích je perfektní, okamžitě vás hra vtáhne do sebe a zapomenete na okolí. U Beat Saber jsme se kolikrát i pěkně zapotili :-) Při výběru her se u každé zobrazí její stručný popis a její ovládání. Tady bych uvítala, aby byl součástí dodávky popis jednotlivých her a jejich ovládání, aby si to mohl člověk v klidu přečíst a hru si vybrat, třeba pokud se zrovna brýle nabíjí (vydrží nabité cca 2 hodiny). Set si chtěl vyzkoušet i soused, ale bohužel se se svými dioptrickými brýlemi do VR brýlí nevešel. Má hranaté rámečky a byly širší než prostor v brýlích. Jsme nadšení, že jsme VR mohli vyzkoušet, byl to pro nás naprosto nový zážitek.
klad V půjčovném je obsazeno 10 her
klad Grafické zpracování
klad Jednoduché použití
klad Chybí popis jednotlivých her
příloha

Přílohy

IMG_6633.MOV
avatar
Vlasta
U VR je na výběr celkem 10 her.Vyzkoušeli jsme vše,avšak nejvíce nás zaujal Beat saber a The Climb.Pro člověka,co má strach z výšek to byla pořádná výzva.U nabíjení nastal bohužel problém,společnost jsme informovali a dostali jsme nový termín.Co se týká produktu jako takového,jedná se o prima zážitek.Zabaví dospěláka i děti.Synovi se nejvíce líbili Angry birds,sám je hrát nezvládl,alespoň sledoval na televizi.U Beat saberu,na který jsme se nejvíce těšili,nám chyběl větší výběr hudby,pouze základ a žádný speciální balíček navíc se rychle omrzí.Celkové shrnutí:je to skvělá věc na vyzkoušení,ale vzhledem k ceně půjčovného obsah poměrně nezajímavý.U propojení s televizí je škoda,že to vidíte o trochu opožděné,zvukový doprovod se ruší.Je nutné počítat s tím,že 2 hodiny hrajete a pak 2 hodiny nabíjíte,nabíjením se doba využití zkracuje.Chybí podrobnější návod na použití.Pokud Vám výběr her vyhovuje a nemáte vyšší nároky,tak si s tím na dva dny vystačíte.
klad nabídnutý nový termín
klad pěkný zážitek z VR
klad propojení obrazu do TV
klad dobře zabalené
klad hra Beat saber
klad pouze základní balíček hudby u hry Beat saber
klad nutnost každé 2 hodiny nabíjet
klad chybějící uživatelské informace k zařízení
příloha
avatar
Aneta
Virtuální realitu jsme měli půjčenou na víkend a byli z ní doslova unesení všichni. Dokonce i 80 letá babička, která nechtěla brýle vůbec sundávat a kochala se nádhernou přírodou v Alpách. Je téměř až neuvěřitelné, jak brýle dokáží navodit pocit skutečné reality. Ještě, že ovladače mají na sobě gumičky na zápěstí, kolikrát jsme chtěli virtuální pingpongové rakety položit na pingpongový stůl - který zde samozřejmě fyzicky nebyl. Hry jsou výborně vyvážené a myslím, že si zde každý najde to své. V neposlední řadě musím ocenit naprosto jednoduché zapojení VR a také kurýrní službu, přes kterou je VR přivážená. Za nás jeden z nejlépe prožitých víkendů (dokonce při některých hrách jsme se pořádně zapotili, takže ani o fyzickou aktivitu nebyla nouze) a určitě si půjčíme znovu.
klad Přenesení do jiného světa
klad Jednoduché zapojení
klad Rychle se vybíjející baterka
příloha příloha příloha
avatar
Jana
Virtuální realitu chápu po této zkušenosti jako přenesenou realitu v pohodlí domova. Je tak skutečná, že když se najednou objevíte na obrovské hoře a pod vámi je propast, zatočí se vám hlava a poklesnou kolena, stejně jako mě. Ještě, že jsem měla blízko roh krbu, abych se něčeho chytla! Příroda a hory, moře jsou v přenesené realitě opravdu úžasné a užíváte si to, jako byste byli v tom místě. Každý si najde to "své", ať je to střílečka, lapání předmětů nebo vtělení se do vyšetřovatele logické dobrodružné hry, kdy se pohybujete v neznámých budovách a komnatách a vyšetřujete skrytou záhadu. Nebo si hrajete ping pong! Hra vás dokonale vtáhne do děje! A nevnímáte čas. Až se vám vybije baterie v head setu.... Ideální pro partu mladých lidí nebo jako skvělá zábava za nepříznivého počasí. O rozptýlení je s touto kouzelnou mašinkou postaráno. Určitě doporučuji vyzkoušet.
klad žánrově rozmanité hry
klad dokonalá realita
klad slabší výdrž baterie v head setu